Nokia E63 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia E63 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M Hageman 21-12-2010

Mooie telefoon.

Wi-Fi verbinding met mijn modem lukt helaas niet. Ik kreeg diverse foutmeldingen (oa. geen antwoord gateway en communicatiefout). De toetsen vind ik tegenvallen (in vergelijking met de Nokia C3).

Opstarten duurt ook vrij lang.

Catharine 08-07-2010
Geschreven voor: Nokia E63 blauw

Dit toestel pas in bezit, na mijn Nokia N97 Mini opgegeven te hebben (wat dramatisch toestel overigens).
Ben daarom terug gegaan naar eenvoudiger toestel dan de N97 mini en het bevalt goed. De E63 doet wat het moet doen en dat zonder softwarefouten. Het werkt foutloos. Internet, mailen; het werkt allemaal prima. Het toestel ligt goed in de hand. De camera had iets beter mogen zijn, maar na het drama van de N97 Mini ben ik snel blij met een toestel ;)

basz 30-06-2010
Geschreven voor: Nokia E63 blauw

Na de Samsung 810 met voortdurend problemen en niet werkende functies is de Nokia E63 werkelijk een verademing! Het toestel ziet er fraai uit en alles werkt prima. Heb het toestel nu een paar weken in gebruik, 8 Gb microkaart geplaatst en gevuld met muziek. Geluidskwaliteit is geweldig en er zit een goede equalizer in zodat je naar eigen smaak kan aanpassen. Al veel draadloos geïnternet, wat ook probleemloos gaat en paar aanmeldingen gedaan bij speciale applicaties om nieuws te volgen. SMSen werkt goed, telefoneren prima. Kortom: ben zeer tevreden en blij dat ik van de Samsung-ellende af ben!

ME_8021 23-12-2009
Geschreven voor: Nokia E63 blauw

Goede telefoon, veel mogelijkheden. Gebruik telefoon veel voor emailen / sms-en. Toetsenbord is goed (heb normaal - dikke vingers).

Telefoon is al een paar keer gevallen, maar doet het nog steeds.

Zeer tevreden.

Rob1992 23-11-2009
Geschreven voor: Nokia E63 blauw

heerlijk telefoontje. Heb em nu al een paar maanden en vindt het nog steeds een'prachtig ''apparaatje'' ligt goed in de hand, sms'en gaat ook goed (ook voor mensen met dikke vingers) omdat de toetsjes een beetje een bolling hebben. verder werkt de internet functie via WIFI ook goed alleen niet bij mij thuis (Problemen met ThomsonSpeedtouch Router). Muziekfunctie werkt prima mooi afbeeldinkje bij het muziekje. duur van de battery is geweldig, je kan em met weinig gebruik makkelijk 2 á 3 weken laten liggen.

Kort om een prachtige aankoop

dormeshia 06-11-2009
Geschreven voor: Nokia E63 blauw

TOP telefoon, kan niet anders zeggen. Er is zoveel wat er mogelijk is, dat ik nog niet eens alles uitgezocht heb.
Sms-en was na een touchwiz ff wennen. Maar ben nu een paar weken verder en het gaat weer super snel! Absoluut een aanrader!!!

Angelique79 01-09-2009
Geschreven voor: Nokia E63 blauw

Geweldig toestel! Start snel op. Volwaardige toetsenbord werkt uitstekend. Mensen met hele grote vingers zullen mogelijk snel een extra toets indrukken. De sneltoetsen werken ook prima. Geluid is perfect, duur van de accu is prima! Beeld is ook heel goed. En voor de vele functies die dit toestel heeft absoluut niet duur!!

jwsandker 21-05-2009
Geschreven voor: Nokia E63 blauw

vorige week de e63 gekocht. Ik zat te twijfelen tussen de E71 en de E66. De kleine toetsen op de E71 was een aandachtspunt, maar de kleine toetsen op de E63 bevallen tot nu erg goed. Tot nu toe bevallen de kleine toetsen beter dan de grotere toetsen van een 'normale' mobiele telefoon. Het is iets beter mikken, maar geen geklungel meer of het woord wel in T9 past met de bijbehorende typefouten. De Email was ff prutsen, maar ik krijg nu bij elke binnenkomende mail op mijn yahoo mail een piep.
Alle functies zoals agenda zijn dik in orde, synchroniseren op mijn werk middels PC suite was in een keer geslaagd: alle contacten en agenadaafspraken in een keer goed in mijn telefoon. Tov de E71 ontbreekt de GPS, maar heb je wel een zaklamp erbij. De positionering op de kaart middels de GSM antennes werkt op een km nauwkeurig bij enkele probeersels. Voor mij voldoende want ik heb al twee echte GPS apparaten die het veel beter doen dan een GPS ingebouwd in een telefoon. Net zoals ik al een echt fototoestel heb hoeft voor mij de camera niet bijzonder goed te zijn, en dat is het ook niet.
Het toestel voelt robuust, maar handzaam aan, en Symbian werkt prima. Hiervoor had ik een S40 toestel, nu dus een S600 toestel. Het grootste verschil is de emailpiep, het overzicht van openstaande piepjes en de multitasking taken die naast elkaar actief kunnen staan.
Symbian was in eerste instantie wel even wennen tov de S40. Zo moest een dochter van vrienden van 12 jaar mij laten zien dat het logboek hetzelfde is als de gemiste oproepen op het S40 platform. Nadat ik een shortcut naar het logboek op het scherm had gezet was ik weer bij.
Qua scores is het wat lastig, het is een toptoestel, maar wellicht geldt dat voor alle toestellen tegenwoordig. Desondanks wat 9'ens ingevuld.
De ontvangst is niet beter dan mijn vorige Nokia 5140i, de geluidskwaliteit aan de andere kant moet ik nog even nagaan. De Nokia 5140i kon ook Internetten, de E63 is iets sneller, maar ook weer niet zo heel veel. Wellicht is de E71 met zijn HSDPA wel veel sneller.